Odpowiedzi

2010-03-04T16:30:11+01:00
Lp: Mianownik - mucha
Dopełniacz - muchy
Celownik - muchę
Biernik - muchy
Narzędnik - z muchą
Miejscownik - o musze
Wołacz - mucho

Lm: Mianownik - muchy
Dopełniacz - móch
Celownik - muchom,
Biernik - muchy
Narzędnik - z muchami
Miejscownik - o muchach
Wołacz - muchy,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:35:49+01:00
Mianownik kto? co? mucha,dzielny chłopiec
dopełniacz kogo?czego? muchy,dzielnego chłopca
celownik komu czemu musze,dzielnemu chłopcu
biernik kogo co muche,dzielnego chłopca
narzędnik zkim z czym muchą,dzielnym chłopcem
miejscownik o kim o czym musze,dzielnym chłopcu
wołacz o mucho,dzielny chłopcu