C)-8χ+3y=
d)-12a-20a=
e)-36+2c-20c=

a)6x+?x=23x
b)-9a+?a=3a
c)4b-?b=11b
d)?y+2x-5y+?x=-9y-4x
e)3m+?-2n+?m+8=-6m-2n
f)?s-?t-8t+5s+t=0


c)-6x+2y+7+4x-5y-3 dla x=-0,5,y=0,1
d)2x-6y-4y+8-5x+y-11 dla x=1⅓,y=1/9

proszę o szybkie rozwiązanie zadania na jutro to mam proszę!!!!!!:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:35:14+01:00
C)-8χ+3x=-5x
d)-12a-20a=-32a
e)-36+2c-20c=-36-18c

a)6x+17x=23x
b)-9a+12a=3a
c)4b-(-6b)=11b
d)-4y+2x-5y+(-6x)=-9y-4x
e)3m+(-8)-2n+(-9m)+8=-6m-2n
f)(-5)s-(-7)t-8t+5s+t=0
1 1 1
2010-03-04T16:41:40+01:00
C)-8χ+3x=-5x
d) -12a-20a=-32a
e)-36+2c-20c=-36-18c

a)17
b)12
c)7
d)y=1 x=-6
e)3=-9 ?=np.0

a)3x+0,2y+7-2x+0,5y-0,3y= x+7+0,4y