Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:37:30+01:00
A) 6y+2y=-2-30
8y=-32 /8
y=-4
b) 4z+z=5-35
5z=-30 /5
z=-6
c) 12x+6x=8+10
18x=18 /18
x=1
d) 2x-4x=-2+2
-2x=0 /-2
x=0
e) -2z+3z=-13+12
z=-1
2010-03-04T16:38:20+01:00
A) 6y+2y= -2 - 30
8y= - 28 | : 8
y = 28/8 czyli 3 i (w ułamku) 4/8

b) 4z + z = 5 -35 5z = - 30 | : 5 z = - 6

c) 12x+6x=8 + 10 18x =18 | : 18 x = 1

d) 2x - 4x = 2 + 2 - 2x = 4 | : - 2 - x = 2

e) - 2z + 3z = 13 + 12 = z = 25
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T16:43:42+01:00
A)6y+30=(-2y)-2
6y+2y=-2-30
8y=-32 | :8
y=-4

b)4z+35=-z+5
4z+z=5-35
5z=-30 | :5
z=-6

c)12x-10=-6x+8
12x+6x=8+10
18x=18 | :18
x=1

d)2x-2=4x-2
2x-4x=-2+2
-2x=0 |:(-2)
x=0

e)-2z-12=-3z-13
-2z+3z=-13+12
z=1