Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:39:55+01:00
Od dawna myślę o Tobie. Byłaś, jesteś i będziesz mi najbliższą osobą do końca życia. Ze wszystkich sił próbuję na nowo zbliżyć się do Ciebie a Ty mnie odpychasz. Z początku miałam nadzieje że ułoży się wszystko dobrze, ze wszystkich sił tego pragnęłam. Gdy ujrzałam Cię od 1 wejrzenia wiedziałam że Ty jesteś tą jedyną osobą, jedyną do której tak na pewno chcę się zbliżyć i spędzić resztę życia, być ze sobą na wieki. Od dawna czuję to, czego nie da się opisać w kilku słowach, na przekaz tego uczucia potrzeba dużo zrozumienia z Twojej strony, poza tym czym byłoby uczucie bez jego odwzajemnienia? Przede wszystkim pragnę oznajmić Ci, że nigdy Cię nie zapomnę, nie zapomnę tych wspólnie spędzonych chwil. Tych złych i dobrych.
2010-03-04T16:45:03+01:00
Ukochany i jedyny!
spotkaliśmy się przypadkowo....Ty spojrzałeś na mnie, ja na Ciebie wiedziałam od razu ze jesteś tą osobą, jedną jedyną na mililon. właśnie Ty stałeś się przyczynąmoje istnienia, życia. sprawiłeś że na mojej twarzy gości uśnech. od dawna czekałam na tak wielkie uczucie, któtym dziś mogę obdarować Cb. to do Ciebie słowa moje płyną, jesteś moich marzeń spełnieniem-ich prawdziwym odzwierciedleniem. wiem, że od dziś będziesz zawsze, do końca moich dni. lecz wiem że życie to nie romantyczna komedia lecz wierzę ze wszystkich sił że nam się uda pokonać wszystkie przeciwności losu bo mamy siebie.Kocham Cie moje kochanie....

chyba o to chodziło;) xD
pozdr:)