Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:38:35+01:00
12 krawędzi
8 wierzchołków
2 podstawy
4 ściany boczne
jego a) to długość, b)szerokość, c)wysokość
objętość to pole podstawy razy wysokość
pole powierzchni to suma pól wszystkich ścian
graniastosłup , który ma wszystkie ściany takie same nazywa się sześcian
2010-03-04T16:39:49+01:00
Krawedz boczna i krewedz podstawy
wieszcholek jeden
pod. gorna i dolna
i jedna sciana boczna ; )