Witam :] Mam za zadanie opisać się w kilkunastu zdaniach. tzn. Co lubie , jak sie nazywam , rodzenstwo, moje hobby , co lubie jesc itp :).

Chciałbym prosić o jakiś szablon co do tego i nie chce jakichs 5 zdan bo to niestety za malo , troszke tego musi byc.

Będzie najlepsza.

3

Odpowiedzi

2010-03-04T16:38:09+01:00
Nazywam się......... Mam ..... lat. chodzę do klasy .... .
Moje hobby to....... Lubię to robić ponieważ..... Moją pasją są / jest ...... .
Moi przyjaciele to ........ . Są dla mnie bliscy ponieważ...........
.Znamy się od ....... . Poznałam ich .. . ........ .
Bardzo lubię ubierać się......... . Moim ulubionym stylem jest .... . Czasami chciałabym się ubierać jak ....... [ gwiazda czy ktoś ; pp ]
W wolnych chwilach uwielbiam ........... . Moja ulubiona pora roku to ...... , ponieważ...... . Jestem osobą ..........

troche możesz pozmieniać to tylko przykład :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:45:48+01:00
Ich heiBe Kinga. Ich bin vierzehn JAhre alt und komme aus Polen. Ich wohne in Olsztyn. Ich bin Schulerin und besuche ein Gymnasium in Olsztyn. Ich gehe in die Klase IIb. Ich habe braune Haare und meine Augen sind braun.Ich bin lustig. Ich lese Comiks. Ich lerne Englisch und Deutsch. Meine Bruder heiBt Seweryn. Ich mag er sehr und er mag mich auch. Ich mag Hamburger und Schokolade. Ich fotografiere gern. ich spiele Tischtennis. Ich mache schwimmen gern. Meine Hobbys sind Bucher und Musik.Ich fahre nicht gern RAd.
2010-03-04T16:49:02+01:00
Ich heibe .... Ich bin ... jahre alt. Ich gehe zum ... klasse. Mein hobby is ... Ich libe das machen.Meine freunde sind ... Sie sind mir gans nah. Wir kennen uns zeit ...Meine muter ist ... und mein Vater ... Jahre alt prosze