Zad.1
W którą stronę przechylą się pasażerowie autobusu przy jego skręcie w prawo i jednoczesnym hamowaniu?
zad.2
Pasażer siedząc w wagonie nagle poczuł, że jego ciało przechyla się w prawo. Co zmieniło się w ruchu pociągu?
zad.3
Dlaczego przed zakrętem drogi kierowcy powinni zmniejszyć prędkość ruchu kierowanego przez siebie pojazdu?

Z góry dzięki za rozwiązanie.;p

3

Odpowiedzi

2010-03-04T16:37:51+01:00
Z.2
pociąg skręcił w lewo
z.3
kierowcza zwalnia ruh dla bezpieczeństwa
1 5 1
2010-03-04T16:39:10+01:00
Zobacz na bryka.pl
albo na google
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:42:21+01:00
Zad.3
podczas skręcania pojazdu rolę siły dośrodkowej pełni siła tarcia kół o jezdnię-dlatego w momencie dojeżdżania do zakrętu kierowca powinien zmniejszyć prędkość i dostosować ją do ruchu kierowanego pojazdu oraz do warunków na drodze.
2 5 2