Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:37:41+01:00
Moim zdaniem to będzie 12 ponieważ 6 x 2 =12 bo obracamy bokiem 6 cm który wtedy jest promieniem a r = 1/2 średnicy więc średnica 12 cm
4 3 4
2010-03-04T16:37:52+01:00
Skoro mamy taki prostokąt, i obracamy go wokół boku o długości 2cm, to znaczy że promień podstawy ma 6cm, czyli średnica ma 6*2=12cm, odp D
6 3 6
2010-03-04T16:42:21+01:00
2- dł, podstawy tz. r=6
średnica d = 2r
d=2x6
d=12
5 4 5