Do krzyżówki :
1.pośredniczy w wymianie substancji między organizmem matki i dziecka
2.w tej części układu rozrodczego dochodzi do zaplodnienia
3.wytwarzanie mleka w gruczołach mlekowych

4.męskie komórki rozrodcze
5.samoistny wypływ plemników na zewnątrz ciała (zmaza nocna)

2

Odpowiedzi

2010-03-04T16:42:09+01:00
1 łożysko
2 jajowód
3 laktacja
4 plemniki
5 polucja


swoja drogą zamiast fajki w ustach proponuję zajrzeć do książki od biologii, takie odpowiedzi na pewno są tam umieszczone.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:43:53+01:00
1. łożysko
2. jajowód
3. laktacja
4. plemniki
5. polucja
4 5 4