Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:42:19+01:00
Nie można zmienić imienia podczas Bierzmowania.W Sakramencie możesz sobie dodać drugie imię . A zmienić imię możesz za opłatą w Urzędzie Miasta,oczywiście potrzebna jest zgoda rodzica.
A po za tym Natalia to przyjemne imię zastanów się czy chcesz odzwyczajać rodzinę i przyjaciół do nowego imienia.

LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;]
POZDRO ;**
2010-03-04T16:43:26+01:00
Podczas bierzmowania nie można zmienić imiona, ponieważ dostałaś je na chrzcie świetym.
2010-03-04T16:43:43+01:00
Uważam ,że imienia nie da się zmieńć, podczas bierzmowania bierzesz sobie imę ale to będzie drugie .Zresztą po co zmieniać imię zrobisz przykrość swoim rodzicą, którzy Ci je wybrali.A poza tym Natalia to bardzo ładne imię