Proszę , przetłumaczcie xd


All my bags are packed
Im ready to go
Im standin here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye
But the dawn is breakin
Its early morn
The taxis waitin
Hes blowin his horn
Already Im so lonesome
I could die

So kiss me and smile for me
Tell me that youll wait for me
Hold me like youll never let me go
cause Im leavin on a jet plane
Dont know when Ill be back again
Oh babe, I hate to go

Theres so many times Ive let you down
So many times Ive played around
I tell you now, they dont mean a thing
Evry place I go, Ill think of you
Evry song I sing, Ill sing for you
When I come back, Ill bring your wedding ring

So kiss me and smile for me
Tell me that youll wait for me
Hold me like youll never let me go
cause Im leavin on a jet plane
Dont know when Ill be back again
Oh babe, I hate to go

Now the time has come to leave you
One more time
Let me kiss you
Then close your eyes
Ill be on my way
Dream about the days to come
When I wont have to leave alone
About the times, I wont have to say

Oh, kiss me and smile for me
Tell me that youll wait for me
Hold me like youll never let me go
cause Im leavin on a jet plane
Dont know when Ill be back again
Oh babe, I hate to go

But, Im leavin on a jet plane
Dont know when Ill be back again
Oh babe, I hate to go

2

Odpowiedzi

2010-03-04T16:41:08+01:00
Wszystkie moje torby są spakowane
Im gotowy by iść
Standin Im tutaj na zewnątrz twoje drzwi
Nienawidzę obudzić ciebie, by powiedzieć pożegnanie
Ale świt jest breakin
Jego wczesny poranek
Waitin taksówek
Blowin Hes jego róg
Już Im tak samotny
Mógłbym umrzeć

Tak pocałuj mnie i uśmiechnij się dla mnie
Powiedz mnie, że youll czeka na mnie
Trzymaj mnie youll jak nigdy nie pozwolił mi pójść
spowoduj leavin Im na odrzutowcu
Dont wie kiedy Chory wróć znów
Och dziecinka, nienawidzę pójść

Theres który tak dużo czasów Ive pozwoliły ciebie
Tak dużo czasów Ive poruszyły wokoło
Mówię ciebie teraz, oni dont znaczy rzecz
Miejsce Evry idę, Źle pomyśl o tobie
Piosenka Evry, którą zaśpiewam, Źle zaśpiewaj dla ciebie
Kiedy wracam, Źle przynieść twój poślubiający pierścionek

Tak pocałuj mnie i uśmiechnij się dla mnie
Powiedz mnie, że youll czeka na mnie
Trzymaj mnie youll jak nigdy nie pozwolił mi pójść
spowoduj leavin Im na odrzutowcu
Dont wie kiedy Chory wróć znów
Och dziecinka, nienawidzę pójść

Teraz czas przyszedł zostawić ciebie
Jeden więcej razu
Pozwolić mi pocałować ciebie
Wtedy zamykają oczy
Źle bądź na mojej drodze
Sen o dniach przyjść
Kiedy ja przyzwyczajenie muszę odejść samotnie
O czasach, mnie przyzwyczajenie musiej powiedzieć

Och, pocałuj mnie i uśmiechnij się dla mnie
Powiedz mnie, że youll czeka na mnie
Trzymaj mnie youll jak nigdy nie pozwolił mi pójść
spowoduj leavin Im na odrzutowcu
Dont wie kiedy Chory wróć znów
Och dziecinka, nienawidzę pójść

Ale, leavin Im na odrzutowcu
Dont wie kiedy Chory wróć znów
Och dziecinka, nienawidzę pójść


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:16:03+01:00
Moje torby są spakowane
Jestem gotowy by iść
Stoję za Twoimi drzwiami
Nie cierpię Cię budzić aby powiedzieć : dowidzenia
Ale świt rozbija,
Jego wczesny poranek,
Taksówka czeka.
On dmucha w jego róg .
Już jestem samotny
Mogłem umrzeć

Pocałuj mnie i uśmiechnij się do mnie
Powiedz mi że czekasz na mnie
Trzymasz mnie w ramionach i nie pozwolisz odejść
Opuszczam Cie samolotem odrzutowym
Nie wiem kiedy wrócę
Oh kochanie , nie chcę odejść

Tyle czasu zawiodło cie
Tyle czasu okrążałem już okolice
Powiem teraz, nie oznacza rzecz
w Kazdym miejscu gdzie idę , myślę o tobie
Każdą piosenkę którą śpiewam,śpiewam o tobie
Kiedy wrócę przyniosę ci slubną obrączkę

Pocałuj mnie i uśmiechnij się do mnie
Powiedz mi że czekasz na mnie
Trzymasz mnie w ramionach i nie pozwolisz odejść
Opuszczam Cie samolotem odrzutowym
Nie wiem kiedy wrócę
Oh kochanie , nie chcę odejść

Skoro przyszedł czas zostawić Cie
Jeszcze raz
Pocałuję Cię
Wtedy zamknę Twoje oczy
bedziesz na mojej drodze
Sen o dniu w którym wrócę
Kiedy będę musiał chodzic sam
około czasów,muszę powiedzieć..

oh,pocałuj mnie i uśmichnij sie do mnie
Powiedz mi że czekasz na mnie
Trzymasz mnie w ramionach i nie pozwolisz odejść
Opuszczam Cie samolotem odrzutowym
Nie wiem kiedy wrócę
Oh kochanie , nie chcę odchodzic



ale ja Opuszczam Cie samolotem odrzutowym
Nie wiem kiedy wrócę
Oh kochanie , nie chcę odejść

___________________________
na pewno jest to troche bledów . ; D





1 5 1