Odpowiedzi

2010-03-04T16:40:47+01:00
Nakaz samego Chrystusa: „Idźcie i nauczajcie wszystkie narody” (Mt 28, 19). Misje nie są więc czymś dodatkowym i ubocznym w życiu Kościoła, sprawą paru misjonarzy i misjonarek. Kościół jest ze swej istoty misyjny, ma przekazywać innym miłość i światło, których sam doświadczył.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:42:01+01:00
Celem misji nie jest eksport kultury zachodniej ani rozszerzanie Kościoła w takiej postaci, a jakiej istnieje on u nas. Misje nie są więc czymś dodatkowym czy ubocznym w życiu Kościoła jest to sprawa paru misjonarzy i misjonarek. Kościół jest ze swej istoty misyjny, ma przekazywać innym miłość i światło, których sam doświadczył. Właściwym celem działalności misyjnej jest przepowiadanie Ewangelii i zakładanie Kościoła wśród ludów i grup społecznych, w których nie zapuścił jeszcze korzeni.
4 4 4