Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:43:09+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Berlin : 52° 31' 07 '' N ; 13° 24' 30'' E
Rzym : 41° 53' N ; 12° 29' E
Moskwa : 55° 45' N ; 37° 37' E
Londyn : 51° 30' N ; 00° 07' W
52 4 52
2010-03-04T16:45:02+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Berlin 52° 31' 07 '' N 13° 24' 30'' E
Moskwa 55° 45' N 37° 37' E
Rzym 41° 53' N 12° 29' E
Londyn 51° 30' N 00° 07' W
51 4 51
2010-03-04T16:46:38+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Berlin: 52 N;13 E
Rzym: 41 N; 12 E
Moskwa: 55 N; 37 E
Londyn: 51 N; 00 W
92 3 92
Berlin: 52 N;13 E
Rzym: 41 N; 12 E
Moskwa: 55 N; 37 E
Londyn: 51 N; 00 W
wielkie dzieki