Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:46:01+01:00
Zbawiciel spotyka na drodze krzyżowej swoja Matkę. Jakże oboje cierpią. Matko Boża naucz mnie kochać swoja matkę, nigdy nie wyrządzać jej przykrości i zawsze być dla niej pociecha.
3 2 3
2010-03-04T16:46:35+01:00
STACJA IV
PAN JEZUS SPOTYKA MATKĘ BOLESNĄ

Matko Bolesna. Dobrze, że przyszłaś. Wiem, że Twoją duszę przeszył miecz boleści. Dlaczego nie mówisz? On czeka na Twoje słowo.
Nie, dziecko, nie trzeba. Przecież On widzi ból w moich oczach. Przecież On czuje moje serce. Jemu nie trzeba słów. On wie, że Matka zawsze stanie pod krzyżem.

(NIE WIEM CZY TO O TO CHODZIŁO)TO JEST Z KSIĄŻECZKI DO NABOŻEŃSTWA;)
2 3 2