Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:42:42+01:00
Anna Danuta, Powała z Taczewa, Zawisza Czarny, Lichtenstein, Władysław Jagiełło, królowa Jadwiga, książę Janusz, księżna Anna Danuta, Ulryk von Jungingen, książę Witold.
3 5 3
2010-03-04T16:43:56+01:00
Zawisza Czarny ,Anna Danuta
3 2 3
2010-03-04T16:47:57+01:00
Władysław Jagiełło, królowa Jadwiga, książę Janusz, księżna Anna Danuta, Ulrik von Jungingen, Lichtenstein, Zawisza Czarny, książę Witold.
3 4 3