Odpowiedzi

2010-03-04T16:44:58+01:00
6-4(y-3)=22
6-4y+12=22
4y=22-12-6
4y=4
y=1

15z+3(1-2z)=9z
15z+3-6z=9z
15z-6z-9z=-3
0z=-3
0=-3 (równanie sprzeczne)
2010-03-04T16:46:35+01:00
A)
2y-1=22 |+1
2y=23 |/2
y=16,5
b)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:49:14+01:00
A)6-4(y-3)=22

6-4y+12=22
-4y=22-6-12
-4y=4
y=-1

Spr.
6-4(-1-3)=6-4*(-4)=6+16=22

b)15z+3(1-2z)=9z

15z+3-6z=9z
15z-6z-9z=-3
0=-3 sprzeczne

pozdrawiam:)