Odpowiedzi

2009-10-20T20:32:19+02:00
-Coś w stylu "Pan jest po twojej stronie"
-Wybrana spośród wielu niewiast, ważniejsza od nich
-Święty syn Twój
1 1 1
2009-10-20T20:37:32+02:00
Zdrowaś maryjo - pozdrowienie anielskie.
łaski pełna - maryja otrzymala od boga zdroj lask
pan z tobą - Jezus jest z nia
błogoslawionas ty miedzy niewieastami - blogoslawiona jest maryja sposrod innych niewiast
i blogoslawiony owoc żywota twojego, Jezus - nosi i urodzi najwiekszy dar od boga (syna bozego)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T20:47:06+02:00
-Zdrowaś Maryjo, łaskiś pełna: te słowa można interpretować jako pozdrowienie skierowane w stronę Maryi; "zdrowaś" czyli szczęśliwa, wesoła, pogodna; "łaskiś pełna" - obdarzona Bożymi łaskami
-Pan z Tobą: Bóg się Nią opiekuje i daje jej siłę
-Błogosławionaś ty między niewiastami: wywyższona jest spośród innych kobiet, gdyż pozostając dziewicą urodziła Jezusa
-I błogosławiony owoc żywota Twojego Jezus: błogosławione jest dziecko w Twoim łonie - Jezus
6 3 6