Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T11:50:47+01:00
1.Jako przyszła matka będe odpowiedzialna za swoje dziecka.
2.Będe sie starała zeby nic nie zabrakło dziecku.
3.Będe zabiegala o dobro dla mnie i mojego dziecka.
4.Będe dbała jak najlepiej o moje dziecko.
5.Będe sie troszczyła o nie jak najlepiej.
6.Będe pracowała nad jego dobrem.
7.Będe czuwala nad dzieckiem do konca zycia.
8.Będe starała sie tworzyc dziecku kochajaca sie rodzine.
9.Będe chroniła je przed złem.
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T14:16:53+01:00
.Jako przyszła matka będe odpowiedzialna za swoje dziecka.
2.Będe sie starała zeby nic nie zabrakło dziecku.
3.Będe zabiegala o dobro dla mnie i mojego dziecka.
4.Będe dbała jak najlepiej o moje dziecko.
5.Będe sie troszczyła o nie jak najlepiej.
6.Będe pracowała nad jego dobrem.
7.Będe czuwala nad dzieckiem do konca zycia.
8.Będe starała sie tworzyc dziecku kochajaca sie rodzine.
9.Będe chroniła je przed złem.