Odpowiedzi

2010-03-04T16:50:19+01:00
Tu jest zwykłe dodawanie i odejmowanie
6x+4x+5x=15x
2a+5a-3a=4a
3b+2b-5b=0
3b+8b=11b
17x-9x=8x
4y+(-3y)=y
8z-15z=-7z
6x-2x-1 1/2x=2,5x
5t-7t+(-2,5t)=-4.5t
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:53:07+01:00
6x+4x+5x=15x

2a+5a-3a=4a

3b+2b-5b=0

3b+8b=11b

17x-9x=8x

4y+(-3y)=4y-3y=y

8z-15z=-7z

6x-2x-1 1/2x=4x-1 1/2x=2 1/2 x

5t-7t+(-2,5t)=5t-7t-2,5t=-4,5t


Poprostu musisz zredukowac liczby i cyfry jakie sa podane w przykladach ;)
np:. 2x-1x=x , bo 2-1=1 ;P