Odpowiedzi

2010-03-04T16:51:04+01:00
X+y=12
10 x +y + 54 = 10y+x

x+y=12
10x+y-10y-x=-54

x+y=12
9x-9y=-54 /:9

x+y=12
x-y=-6
+ -----------

2x=6 /:2
x=3

3+y=12
y=9

x=3
y=9
2010-03-04T16:55:11+01:00
X+y=12
10x+y+54=10y+x

x=12-y
10(12-y)+y+54=10y+12-y

x=12-y
120-10y+y+54=9y+12

x=12-y
174-9y=9y+12

x=12-y
-9y-9y=12-174

x=12-y
-18y=-162 /-18

x=12-y
y=9

x=12-9
y=9

x=3
y=9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:57:31+01:00