Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:57:33+01:00
Zwierzęta strefy podrównikowej:
antylopy, zebry, żyrafy, słonie, nosorożce, lwy.

zwierzęta strefy zwrotnikowej:
liczne gady, płazy i owady, chrząszcze.

gleba strefy zwrotnikowej;
suchy klimat pustynny, skąpe opady. szaroziemy i pustynne gleby.

gleba strefy podrównikowej;
czerwone gleby o małej zawartości próchnicy.

licze na naj xd ;))
3 4 3
2010-03-04T16:58:38+01:00
A)podrownikowa:
zyrafy,antylopy,zebry,malpy
b)zwrotnikowej:
chrzaszcze,szarancze,szakale
rosliny:sokulenty(gromadzace wode)palmy daktylowe,figowce.
Brak urodzajnych gleb.
;)