Odpowiedzi

2010-03-04T19:37:45+01:00
OCHRZCZONY to znaczy ,że zostałem przyjęty do Pana Boga pod swoją opiekę.Moi rodzice kiedy miałem 1 roczek poszli mnie ochrzcić abym miał chrzest.Ponieważ chrzest jest bardzow ważnym wydarzeniem w życiu człlowieka.
Z tego wynika ,że jestem dzieckiem Bożym.





3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:56:34+01:00
To , że zostałem ochrzczony oznacza, że w tym dniu zostałem przyjęty do wspólnoty, jaką jest Kościół. Oficjalnie stałem się Dzieckiem Bożym i rozgrzeszony z grzechu pierworodnego. Powiniem naśladować życie Jezusa Chrustusa, przekazywać innym ludziom Dobre Nowiny, opowiadać o Jego życiu, o tym, że odkupił nasze grzechy na krzyżu. Powinniśmy naśladować postawę Jezusa, która była pełna miłości , pokory i siły. Powinnismy byc pewni, ze jesli nadejdzie taka potrzeba, to oddamy zycie w obronie wiary.
2 4 2