Odpowiedzi

2010-03-04T17:17:43+01:00
-Bardzo wysokie koszty budowy tych elektrowni
-konieczność składowania radioaktywnych odpadów po produkcyjnych, w których aktywność może trtwać nawet miliony lat
-ryzyko tragicznych skutków występowania awarii
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:34:14+01:00
- pamiętne wydarzenie w Czarnobylu budzi protest wśród ludzi
-obawiają sie że u nas tez może być taka tragedia
-wysoki koszt budowy
-silne napromieniowanie
-jeśli nawet znalazły by sie pieniądze na budowe tej elektrowni to przez to nie staeczyło by ich na inne gałęzie przemysłu gdyz utrzymanie takiej elektrowni jest wyjątkowo kosztowne
-nie zastapi pracy wszystkich elektrowni trzeba by było kilka takich wybudować na to nas nie stać
- w wyniku awarii substancje promieniotwórcze mogą przenieść sie nawet na dalekie odległości i do wody skażając j,a tym samym