Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:56:55+01:00
Drogi....
W tym liście opiszę moje mjasto.Na początek kilka słów gdzie mieszka....
Moje miasto liczy koło ... mieszkańców,znajduje się ono .....
(opis miasta) czyli jakie są ciekawe obiekty i tak dalej)i co można tam robić)

Lubię moje miasto, ponieważ.... Zaprzaszam do mojego miasta i zachęcam do jego zwiedzenia.
Pozdrawiam...
1 5 1
2010-03-04T17:03:43+01:00
tu wpisz nazwe kolegi(np:Cześć Władzio)

Witam Cię bardzo gorąco i przesyłam pozdrowienia.
Moje miasto to Warszawa.Warszawa jest stolicą Polski .

We Warszawie jest dużo do zwiedzania,miejsca zabytkowe.
Warszawa to najlepsze miasto jakie możesz sobie wyobrażić .
Co ja ci będe pisał już sam zobaczyć (imię kolegi)

Pozdrawiam (twoje imię)

ps.kiedy przyjeżdzasz daj znać