Co to znaczy:
It says: Collect the clues and find the password to the Empire of Magic.

And the map is magic, too. You look at it, and then you are inside the map and ... whooosh, suddenly you are in Australia.

if you know the answer to this puzzle, look for the first clue in your book! What page is it on?

a jak to się czyta i co znaczy:
Wait, What does it mean?, Seven pupils,

2

Odpowiedzi

2010-03-04T16:55:45+01:00
Mówi: Zbieranie śladów i znaleźć hasła do Empire of Magic.

A mapa jest magią, too. Patrzysz na nią, a następnie pojawia się w środku mapy i ... whooosh, nagle pojawi się w Australii.

jeśli znasz odpowiedź na to puzzle, spójrz na pierwszy trop w książce! Co to jest na stronie?

coś w ten deseń.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:59:38+01:00
To (pewnie jakis potwor XD) powiedziało: Zbieraj wiadomości/wskazówki/ślady i znajdź hasło do imperium magii

Mapa również jest magiczna. Wy patrzycie na to, i potem wy jesteście wewnątrz mapy i... *whooosh*, nagle wy jesteście w Australii.

Jeżeli wy poznacie odpowiedź na to zakłopotanie (łamigłówka), szukajcie pierwszej wiadomości w waszyej książce! Na jakiej jest stronie?

Czyta się: Łejt, łot das it min? sewen pjupils.
Tzn: Czekaj, co to znaczy? Siedem pupili/zwierzątek