Niektóre cyfry zastąpiono gwiazdkami.Czy znaki < , > ,= , zostały wpisane poprawnie? Wpisz TAK,NIE lub NIE WIADOMO.

a)3,*5 < 4,**.........
b)5,9 * > 5,*9..........
c)9,4 * = 9,400...........
d)1, * 8 * > 1,99.............
e)8,900 > 8, * ..............
f) 0,0 * > 0,1 * ...............

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:01:04+01:00
A) Tak
b) Nie wiadomo
c) Nie wiadomo
d) Nie
e) Nie wiadomo
f) Nie
5 4 5
2010-03-04T17:01:05+01:00
A) tak
b) nie wiadomo
c) nie wiadomo
d) nie
e) nie wiadomo
c) nie
4 4 4
  • EwĆ
  • Początkujący
2010-03-04T17:02:21+01:00
A) tak
b) nie wiadomo
c) nie wiadomo
d) nie
e) nie wiadomo
f) nie
5 3 5