Odpowiedzi

2010-03-04T17:01:22+01:00
0,02*9=0.18
5*0,12=0,6
0,1*0,37=0.037
0,02*0,12=0.024
0,93*0,1=0.093
0,054*0,2= 0.108
0,7*0,4=0.28
0,8*0,011=0.0088
0,001*0,49=0.00049
0,8*0,5=0.4
0,04*0,9=0.036
0,012*0,03=0.0036
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:03:50+01:00
1. 0,18
2. 0,6
3. 0,037
4. 0,0024
5. 0,093
6. 0,0108
7. 0,28
8. 0,0088
9. 0,00049
10. 4
11. 0,036
12. 0,00036

Prosze;****
Pozdrawiam:D;****