Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:10:55+01:00
Jesto to dwuznacnzy terminslangowy stosowany do opisania lub w odniesieniu do mody panujacej oraz do postawy jaka jest muzyka post-hardcore, pop punk, a także metalcore, oraz Emo może opisywać muzykę emo lub ogólnie stan emocjonalny jak panuje.
2010-03-04T20:21:52+01:00
Emo – nowomodna subkultura oraz nurt filozoficzny, do którego należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 12 do 20 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających emo to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się oderwać od koryt