Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T20:39:54+02:00
Mało danych w zadnaiu
musisz napisac czy po dokonaniu pomiaru wysokosci Słonca nad horyzontem podczas jego górowania ( trzeba znac jego deklinacje)

- czy po obserwacji górowania obranej np jasnej gwiazdy Canopus podczas jej górowania

- czy pomiar azymutu wsch/zach Słonca

okresl jakimi danymi sie przy wyznaczeniu szerokosci Kapsztadu trzeba sie opierac

oczywiscie podaj tez date obserwacji (moment czasu)

pozdrawiam :)

ps...mam nadzieje ze przy wzanaczeniu szerokosci nie mamy przy sobie atlasu
2009-10-20T20:39:55+02:00
Kapsztad
Szerokość geograficzna: 33° 55' S
1 5 1
2009-10-20T20:58:30+02:00
Nie rozumiem o jakie obliczenia chodzi, bo szerokość geograficzna Kapsztadu to 33° 55' S