Odpowiedzi

2010-03-04T17:02:39+01:00
Jezus wstąpił do nieba , rządzi razem z Ojcem , Wróci do nas by sądzić złych i dobrych .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:04:42+01:00
Oznacza to ze Jezus odszedł z naszego swiata , ale jest w niebvie i patrzy na nas ciagle i ma nas w swej opiece. Powtornie przyjdzie w chwale .... oznacza to ze jak zmartwychwstanie to bedzie nas osadzal z naszych klamstw i popelnionych grzechow.
Takie znaczenie podal nam ksiadz na religi :)
Nie wiem czy sie przyda , ale zawsze warto skorzystac.
Licze na naj :))
Pozdr.
1 3 1
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T17:11:49+01:00
To iż wstąpił do nieba Jest w Raju przy swoim Ojcu i powtórnie przyjdzie nas sądzić to iż poprzez modlitwę przychodzi do nas i nas sądzi bądź poprzez spowiedź św.
2 3 2