Odpowiedzi

2010-03-04T17:07:48+01:00
Zbawiciel przechodząc obok współczujących Mu kobiet, powiedział, żeby nie płakały nad Nim, ale nad swoimi grzesznymi dziećmi. Panie Jezu przebacz mi winy, jakimi zasmucam i obrażam moich rodziców; postanawiam poprawę; chcę ich słuchać i być dla nich zawsze dobry.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:10:12+01:00
Zobacz panie one wyszły aby pokazać ze cie kochają.zobacz przez ŁZY one płaczą nad tobą
DZIECKO MOJE JA TEGO NIE CHCE JA CHCE ŻEBY PŁAKAŁY NAD TYM ZE ICH DZIECI SA NIEDOBRE PANIE JA IM POWIEM ZE TY ZA NIE CIERPIAŁEŚ A JA TO WIDZIAŁAM
KTÓRYŚ ZA NAS...