Pasazer jadacego autobusu przechodzi zgodnie z kierunkiem jazdy autobusu w strone kasownika. W tym czasie pasazer moze byc w spoczynku wzgledem: A. kierowcy autobusu B.Kasownika C. Siedzacych pasazerow D. Samochodu wyprzedzajacego ten autobus.

WAZNE PROSZE O ODP!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-04T17:06:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:09:10+01:00
Odp: D Samochodu wyprzedzajacego ten autobus.
2 5 2