Odpowiedzi

2010-03-04T17:08:07+01:00
Aby wokół mnie panowała jednosć i zgoda staram sie byc dobrym człwoiekiem. nie prowokuje ludzi. jestem zgodnym miłym i pomocnym człwoiekiem. tak jak nauczli mnie rodzice oraz Pan Bog. wiem ze kiedy ja bede miła oraz sama bede ofiarowałała pomoc innym ludzie beda dla mnie tak samo miłosierni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:10:43+01:00
Pomagam innym jestem wyrozumjała potrafje powjedzjeć miłe słowo njezawsze jestem szczera do bulu potrafje być mjła sympatyczna bawje sie z innymi zamjenjam z nimj pare słuw doradzam jestem wrażljwa na czyjeś njeszcześcje nje umjem być chamska i potrafje pomuc przyczyć zrobjć wykonać czyjołś prożbe mam nadzjeje żę pomogłam jeśli tak to napjsz