Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:10:28+01:00
Współczesny samarytanin nie powinien być obojętny na cudze nieszczęście.Musi okazywać współczucie bez względu na wiarę,kulturę narodowąi rasę.Musi nieść pomoc tam gdzie inni nie chcą ;)

krótko i na temat ; *
1 3 1
2010-03-04T17:10:31+01:00
Miły, pomocny, tolerancyjny.
1 5 1
2010-03-04T17:27:52+01:00
Pomocny, wytrwały, wrażliwy na cudzą krzywde , miłosierny,
1 5 1