Odpowiedzi

2010-03-04T17:23:26+01:00
A)plany małżeńskie cześnika
b)Przybycie Papkina
c)schadzka Wacława i Klary
d)Naprawa muru granicznego przez rejenta - awantura
e)wacław jeńcem papkina
f)Spotkanie wacława z Podstoliną
g)papkin oświadcza sie klarze
h)rejent zamierza pozwać sąsiada do sądu
i)Nakłanianie Wacława do małżeństwa z Podstoliną, aby pokrzyżować plany matrymonialne cześnika
j)Papkin zanosi wieści o pojedynku
k)podstolina u Rejenta - umowa
l)List rejenta o zerwaniu zaręczyn z Podstoliną
ł)papkin pisze testament
m)zwabienie wacława
n)"Zmuszenie" Wacława do ślubu z Klarą
o)Spotkanie Rejenta z Cześnikien
p)rezygnacja cześnika z walki
r)Zgoda
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:25:14+01:00
1.Plany ożenku Cześnika
2.Wysłanie Papkina w roli swata do Podstoliny
3.Zgoda Podstoliny na małżeństwo
4.Spotkanie Klary z Wacławem
5.Bójka murarzy z ludźmi Cześnika
6.Wacław poddaje się Papkinowi, aby znaleźć się w domu Klary
7.Próby nakłonienia sąsiadów do zawarci zgody
8.Plany Klary
9.Rozmowa Wacława z Podstoliną
10.Papkin wyznaje miłość Klarze
11.Rejent spisuje pozew przeciwko Cześnikowi
12.Rozmowa Rejenta z Wacławem
13.Papkin przybywa do Rejenta i wzywa go na pojedynek z Cześnikiem
14.Podstolina zmienia plany małżeńskie
15.Przygotowanie Cześnika do wesela
16.Cześnika odkrywa plany Rejenta
17.Cześnik przygotowuje zemstę
18.Slub Klary i Wacława
19.Pogodzenie Cześnika z Rejentem