Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:14:56+01:00
X(x-1)-3(x²-x)=x²-x-3x²+3x=-2x²+2x
5a(a-3)-3a(a-5)=5a²-15a-3a²+15a=2a²
3x(x+1/3y)-2y(1/2x-1/2)= 3x²+xy-xy+y=3x²+y
2010-03-04T17:15:04+01:00
X²-x-3x²+3x=-2x²+2x
5a²-15a-3a²+15a=2a²
3x²+xy-xy+y=3x²+y
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T17:18:02+01:00
X(x-1)-3(x²-x) = x²-x-3x²+3x = -2x²+2x
5a(a-3)-3a(a-5) = 5a²-15a-3a²+15a = 2a²
3x(x+1/3y)-2y(1/2x-1/2) = 3x²+xy-xy+y = 3x²+y