Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:30:03+01:00
Lotki- długie pióra:
występowanie- skrzydła ptaków,
funkcja- tworzą powierzchnię nośną skrzydeł- umożliwiają latanie

Sterówki- pióra ogonowe
występowanie- ogon u ptaków
funkcja- umożliwiają skręcanie oraz zmianę wysokości podczas lotu- dzięki nim ptak może decydować o kierunku lotu.
5 4 5
2010-03-04T18:31:28+01:00
Lotki- długie pióra:
występowanie- skrzydła ptaków,
funkcja- tworzą powierzchnię nośną skrzydeł- umożliwiają latanie

Sterówki- pióra ogonowe
występowanie- ogon u ptaków
funkcja- umożliwiają skręcanie oraz zmianę wysokości podczas lotu- dzięki nim ptak może decydować o kierunku lotu.
4 2 4