Odpowiedzi

2010-03-04T17:16:44+01:00
1. MNiej szukania
2 . wpisujemy hasło i komputer robi wszysttko za nas.
3. zaoszczedzamy czas.
4. mamy wszystko dokłądnie opisane.
5, nie musimy czytac
6. nie musimy kupowac ksiązek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:21:33+01:00
1. Wiele osób nadal chętnie czyta książki, sięgając po co raz to nowe pozycje.
2. Pomimo rozwoju i komputeryzacji naszego życia nie zaprzestano produkcji nowych książek.
3. Książki wciąż posiadają wielu zwolenników, którzy uważają, iż tylko poprzez czytanie książek rozwijamy nasze umiejętności (np. poprawną wymowę, pisownię, retorykę).
4. Jednak wielu ludzi poświęca dużą część swego wolnego czasu na komputer, tym samym nie posiadają oni czasu na czytanie książek.
5. W obecnych czasach coraz większa liczba młodych ludzi czyta jedynie lektury szkolne, nie rozwija własnych zainteresowań.
6. Powstaje coraz więcej pozycji nie wnoszących nic w nasze życie, tym samym książka w wielu oczach traci na wartości.