Odpowiedzi

2010-03-04T17:18:33+01:00
Mianownik
Dopełniacz
Celownik
Biernik
Narzędnik
Miejscownik
Wołacz
2010-03-04T17:19:37+01:00
Mianownik (kto? co?)
Dopełniacz (kogo? czego? nie ma)
Celownik - (komu? czemu?się przyglądam)
Biernik - (kogo? co? widzę)
Narzędnik - (z kim? z czym? rozmawiam)
Miejscownik - (o kim? o czym? mówię)
Wołacz - O!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:20:02+01:00
Mianownik-kto?co? (jest)
Dopełniacz-Kogo?Czego? (nie ma)
Celownik-Komu?Czemu? (się przyglądam)
Biernik-Kogo?Co? (widzę)
Narzędnik-z kim?z czym? (idę)
Miejscownik-o kim?o czyn? (myślę)
Wołacz-O...!