Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:18:19+01:00
Наталья,
Магда,
Лисовский,
Ela,
Элизабет,
Мотыка,
Войтек,
Агата,
2010-03-04T17:19:37+01:00
Наталия,
Магда,

Эля,
Елизавета,
Мотыга,
Войтэк,
Агафья,
Jest tak jak pokolei tylko, że nie ma Liskowski.
  • klus
  • Początkujący
2010-03-04T17:21:06+01:00
Agata- Агата
Wojciech- Войцех
Elżbieta - Елизавета
Ela- - Ела
Natalia - Наталия (-ья)
Magdalena - Магдалина