Odpowiedzi

2010-03-04T17:18:54+01:00
Możecie robić konkursy, grać w coś na tablicy, a jak chodzi o filmy to: ciułała, mikołajek, sezon na misia, i wiele innych zależy co kto ma i co was interesuje
2010-03-04T17:20:32+01:00
Polecam ! http://www.youtube.com/watch?v=ACQUVwtiVGs
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:05:36+01:00
Mozecie ulozyc jakis quiz biblijny i sprawdzic kto wie najwiecej
a jesli chodzi o film to poleca pt. "kto nigdy nie żył"