Odpowiedzi

2010-03-04T17:21:29+01:00
Zagładę Pompejów spowodował wulkan który wybuchł . Działo się to jednego dnia 24 sierpnia 79r.n.e .Nikt z mieszkańców nie miał szans się uratować ponieważ wybuch wulkanu Wezuwiusz był tak silny ze zalał całe Pompeje.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:30:53+01:00
1. w sierpniu 79 roku n.e okolo godziny 10 rozlegl sie huk przebudzil sie wulkan WEZUWIUSZ JEGO KRATERZACZOL WYZUCAC GORACOM LAWE.u STOP POMPEJE RUNOLGRADSKALNYCHOKRUCHOW/TONY POPIOŁU NA MIASTO

2 . SZANSE MIELI CI KTÓRZY ZOSTAWILI CAŁY DOBYTEK I UCIEKLI Z MIASTA WIELU SCHOWAŁO SIĘ W DOMACH WIEDZĄC ZE PRZEZYWAM ALE LAWA BYŁA ZA GORĄCA WSZYSTKO SIĘ POD NIĄ TOPIŁO
1 5 1