Odpowiedzi

2010-03-04T17:22:35+01:00
Michael Joseph Jackson (ur. 29 sierpnia 1958 w Gary w stanie Indiana, zm. 25 czerwca 2009 w Los Angeles) - popu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:28:34+01:00
Pop
Michael Jackson (1958-2009)
Madonna (1958)
Britney Spears (1981)
Rock and roll
Elvis Presley (1935-1977)
Roy Orbison (1936-1988)
The Beatles (zespół)
Carl Perkins (1932-1998)
Chuck Berry (1926)
Little Richard (1932)
Jerry Lee Lewis (1932)
2 5 2
2010-03-04T17:51:54+01:00
Pop: Michael Jackson ur.29 sierpnia 1958 w Gray zmarł 25 czerwca 2009 w Los Angeles


Rock&Roll: Elvis Presley ur.8 stycznia w Tupelo (Missipi) zmarł 16 sierpnia 1977 w Memphis
1 5 1