Odpowiedzi

2010-03-04T17:20:05+01:00
Korzenie na ogół raczej nie wsółzyja sa wrogami , poniewaz bardzo głeboko sie zakorzeniają dlatego wypłukuje wszystkie sole mineralne innym roslinom znajdującym sie wokół oraz zabieraja im wode.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:22:40+01:00
Np. koźlarz pomarańczowy - korzenie brzozy ( MIKORYZA )

Grzyb ma ułatwiony dostęp do substancji organicznych, roślina zaś zyskuje dodatkową powierzchnię chłonną.
1 4 1