Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:24:52+01:00
Stonka ziemniaczana - Jest to chrząszcz z rodziny stonkowatych.Zjada ziemniaki.Żywi się przeważnie ich liści,łodygami i kwiatami.

Mszyce - W Polsce występują bardzo często.Są szkodnikami upraw rolniczych.Żerują na roślinach.

Kornik - Owad z rodziny chrząszczy.Zjada korę drzew,jak również i drzewa.Najczęściej żeruje na świerkach,choć atakuje także sosnę i modrzew.

Mucha - jest owadem występującym na całym świecie.Odżywia się krwią ssaków.
1 5 1
2010-03-04T17:26:48+01:00
STONKA ZIEMNIACZANA - niszczy uprawy ziemniaków
MSZYCE - niszczą rośliny
BIELINEK KAPUSTNIK - larwy żywią sie kapustą
CHRABĄSZCZ MAJOWY - pojawia się w maju i żeruje kilka tygodni na młodych pędach szczególnie drzew.
1 5 1