Odpowiedzi

2010-03-04T17:21:51+01:00
Np 5511
5x5=25
25x5=125
125x1=125
125x1=125 :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:22:25+01:00
Np.9999 9*9*9*9=6561

każda dowolna liczba czterocyfrowa jest wieksza od swojego iloczynu gdyz nawet najwieksza mozliwa liczba 4 cyfowa spelnia ten problem.
2010-03-04T17:28:34+01:00
a*1000+b*100+c*10+d- postać liczby 4 cyfrowej, 1≤a≤9 i a∈N
1≤b≤9 i b∈N
1≤c≤9 i c∈N
1≤d≤9 i d∈N
a*1000+b*100+c*10+d
a*b*c*d - iloczyn cyfr

1000a+(b*100+c*10+d)>a*b*c*d
abcd<1000a bo bcd jest mniejsze od 1000 bo każda z tych liczb jest mniejsza od 10, bcd może mieć wartość co najwyżej 729 (9 do trzeciej)
729<1000
1 5 1