Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:23:17+01:00
Koloseum, egipskie służby, poznać ich wiarę,poczuć na własnej skórze jak żyto bez telewizji i komputera, pisać na tabliczkach z gliny, zobaczyć prawdziwy spektakl z maskami itp.
2010-03-04T17:25:27+01:00
W starożytnym Egipcie możesz zwiedzić piramidy np. Piramidę Cheopsa, grób Tutankhamona; Starozytna Grecja - Agora, uliczki greckie na Akropolu, Partenon...
2010-03-04T17:26:19+01:00

Piramidę w Egipcie ...
Ateny.
Ogólnie Egipt.