Odpowiedzi

2010-03-04T17:24:28+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Sztuczny_satelita

mam nadzieję, że pomogłam
2010-03-04T17:35:52+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Sztuczny_satelita
http://mojezain.w.interia.pl/satelity.htm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:58:08+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Sztuczny_satelita
http://home.elka.pw.edu.pl/~kleszczu/index.php?menu=menu_dir/podboj_dir/satelity