Odpowiedzi

2010-03-04T17:22:52+01:00
Tak,ponieważ żyję w demokratycznym państwie i nikt nie może mi zabronić
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T17:23:39+01:00
W Polsce oczywiście, nie ma żadnych przeszkód i problemów w wyznawaniu wiary. Nikt nie przywiązuje uwagi na osoby które wyznają inną wiarę. NIe ma żadnych zakazów ani problemów w kierunku wiary.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-03-04T18:27:50+01:00
W Polsce tak, bez przeszkód można wyznawać każdą wiarę...
Kiedyś był to wielki problem ponieważ były za to surowe kary ale to było przed naszą erą:)
Teraz nie ma przeszkód w wyznawaniu wiary ani problemów z kierunkiem wiary:)
1 4 1