Przetłumacz zdania:

1.Jest trochę mleka dla Ciebie.
2.Ona gotuje posiłki.
3.Czy w lodówce są jajka?
4.Czy pijasz dużo kawy?
5.Ona nie jada dużo ciastek.
6.Ile chcesz mleka do kawy?
7.Ilu uczniów jest w twojej klasie?
8.czy chcesz trochę soku?
9.Czy mogę prosić o rachunek?



Za pomoc dziękuje i nagradzam najlepszym. Jeżeli masz zamiar tłumaczyć z translatora to dziękuje tyle to ja też umiem, potrzebuje fachowej ręki ;P

2

Odpowiedzi

2010-03-04T17:33:51+01:00
1.It is for you milk a bit.
2.He cooks meals.
3.Do eggs be in cooler?
4.If you drink coffee a lot?
5.It does not eat she cakes a lot.
6.You want what for caffee milk?
7.What pupils are in your class?
8.do you want drink a bit?
9.i can ask account?
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:35:23+01:00
1.Jest trochę mleka dla Ciebie.
It is for you milk a bit.
2.Ona gotuje posiłki.
She cook meal.
3.Czy w lodówce są jajka?
Are eggs in fridge?
4.Czy pijasz dużo kawy?
Do you drink a lot of coffee?
5.Ona nie jada dużo ciastek.
She don't eat many cookies.
6.Ile chcesz mleka do kawy?
How do you want milk to caffee?
7.Ilu uczniów jest w twojej klasie?
How many student are in your class?
8.czy chcesz trochę soku?
Do you want joice a bit ?
9.Czy mogę prosić o rachunek?
Can I ask about bill?
21 3 21